Black Friday | Iki -60% daugiau nei 40 000 prekių →
Black Friday | -15% su kodu BF15 →
10 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Viskas apie produktą

Esame elektroninė parduotuvė, kuri savo klientus nori įkvėpti bei jiems siūlyti plačiausią prekių asortimentą jaukiam gyvenimui. Turime daugiau nei 30 000 populiariausių gaminių. Juos išsiunčiame per kelias valandas.

Saugus ir ramus apsipirkimas

5 kartų didesnis pasirinkimas nei kiturNorime, kad kiekvienas galėtų įsirengti namus taip, kaip nori. Turime per 65 000 prekių, iš kurių 30 000 yra sandėlyje. Tai visai daug. Tačiau galėtų būti ir daugiau, tačiau mes kruopščiai renkamės tai, ką įtraukiame į savo asortimentą – dizaino, kokybės ir kainos atžvilgiu.
Daugiau apie asortimentą
365 dienos grąžinti prekesTiek daug formų, atspalvių ir raštų... Turite visus metus įsitikinti, ar jūsų pasirinktas baldas jums tinka ir patinka. Arbatos dėžutė ar sofa? Nesvarbu, jei netiks, atimsime iš jūsų. Siuntimą apmokėsime.
Daugiau apie grąžinimą
Namai 12 Europos šaliųNesame prekyvietė su tūkstančiais anoniminių pardavėjų, todėl jums nereikės jaudintis dėl muito mokesčių ar garantijos. Iš savo būstinės Prahoje valdome verslą 12 Europos šalių. Prekes pristatome greitai ir, jei įmanoma, viena siunta.
Daugiau apie mus
Žmogiškas požiūrisSu savo klientais visada elgiamės kaip su lygiaverčiais partneriais ir įsiklausome į jų norus. Stengiamės sukurti malonią atmosferą, kuri prisidėtų prie greito problemų sprendimo. Tai buvo Bonami DNR nuo pat įkūrimo 2013 metais.
Daugiau apie mus

Dažnai užduodami klausimai

Kaip pateikti skundą dėl prekių?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: pagalba@bonami.lt. DAUGIAU APIE Skundus ir grąžinimus

Kur galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Informaciją apie jūsų užsakymo būseną ir numatomą pristatymą galite rasti dviejose vietose. Savo Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“ rasite visų savo užsakymų būseną, įskaitant numatomą pristatymo datą. Mes taip pat informuosime jus apie visus jūsų užsakymo būsenos pasikeitimus el. pašto adresu, kurį įvedėte kurdami užsakymą.

Kaip pakeisti arba atšaukti užsakymą?

Jei norite pakeisti savo užsakymą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir nurodykite savo užsakymo numerį, bei ką norite pakeisti (pristatymo datą, pristatymo adresą, pridėti prekes prie užsakymo, atšaukti užsakymą ir t.t.). Užsakymo numerį galite rasti laiške su užsakymo patvirtinimu arba Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“.

KONTAKTAI

Klientų aptarnavimas

klientų aptarnavimas +37052084458 / darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00